Политика за връщане
Политика за връщане
За нас в Rheidon вашето изживяване е наш основен приоритет. Моля, имайте предвид, че приемаме връщания само на артикули с дефекти, дължащи се на проблеми с материалите или възникнали в процеса на производство, в рамките на 2-годишния гаранционен период, започващ от датата на закупуване.
Инструкции за смяна:
Моля, подгответе следните документи, тъй като те са необходими за предявяване на гаранционни претенции:
- Фактура (доказателство за покупка, начална дата на гаранционния период).
Свържете се с нашия отдел за обслужване на клиенти, за да предявите гаранционен иск.
- Може да поискаме снимка или видео на дефектния артикул, за да подпомогнем обработката на вашия иск.
- След като процесът по иска бъде открит, продуктът трябва да бъде изпратен до нашата фабрика с предплатена доставка.
- Ако устройството е в гаранция, ще получите заместващо устройство в разумен срок. Ние ще покрием разходите за доставка на заместващото устройство.
ЧЗВ
В: Къде се намира вашият магазин?
О: Нашият магазин се намира на адрес: Град София, улица Тинтява 15-17 в сградата на Техноцентър Нютон.
В: Кога ще получа поръчката си?
О: Вашата поръчка ще бъде доставена в рамките на 2 работни дни.
В: Каква е вашата политика за връщане?
О: По време на 2-годишния гаранционен период ще заменим всяко устройство, което има дефект, дължащ се на проблем с материалите или възникнал в процеса на производство. За повече информация, моля, посетете „Гаранция“.
В: Какво е работното време на вашия магазин?
О: Нашият магазин е отворен от понеделник до Петък от 9.00 - 18.00 часа.