Гаранция

Гаранцията е валидна за две години от датата на покупка и в зависимост от законовите разпоредби.

Гаранционният период е 2 години от датата на покупка. Гаранцията се предоставя под формата на гаранция за замяна.

По време на гаранционния период устройствата, които имат дефекти поради материални или производствени грешки, ще бъдат заменени по наша преценка. Не е необходимо клиентите да връщат дефектния артикул. Използването на гаранцията не удължава гаранционния период и не активира нова гаранция.

Гаранционни претенции

Моля, подгответе следните документи, тъй като те са необходими за предявяване на гаранционна претенция:

● Фактура (доказателство за покупка, начало на гаранционния период).

Моля, свържете се с нашия отдел за обслужване на клиенти, за да предявите гаранционен иск.

● Може да поискаме снимка или видео на дефектния артикул, за да подпомогнем обработката на вашия иск.

● Ако устройството е покрито от период на гаранция, ще получите заместващо устройство в разумен срок. Ние ще покрием разходите за доставка на заместващото устройство.

Изключения от гаранцията

Гаранционните претенции са невалидни, ако:

● Има признаци на неправилна или неподходяща употреба, работа или транспортиране.

● Продуктът не е използван съгласно инструкциите за употреба.

● Използвани са аксесоари или резервни части, които не са препоръчани или доставени от производителя.

● Устройството е било изключено от захранването по време на зареждане.

● Възникнала е корозия на свързващите щепселни части поради постоянна влажност.

● Вода или други течности са проникнали в устройството през незащитени или незатворени конектори.

● Устройството е било изложено на екстремни условия (влага, висока температура, токови удари, наводнение, мълния, пожар, форсмажорни обстоятелства и др.), които надвишават спецификациите в ръководството или на нашата уеб страница.

● Устройството е било подложено на прекомерни или умишлени външни сили извън нормалните условия на употреба.

● Направен е опит за самостоятелен ремонт или устройството е било манипулирано от лице, различно от производителя.

● Корпусът, щепселите или кабелите са били отворени или променени.

● Гаранционният период е изтекъл.

Гаранцията не покрива:

● Нормално износване или влошаване на състоянието на корпуса, гумените части, кабелите, кабелните обвивки или конекторите.

● Загуба на защита срещу електрически удар при устройствата Rheidon.

*Настоящата гаранционна политика е актуализирана версия на информацията, съдържаща се в нашето печатно ръководство за потребителя. Най-важното подобрение е, че сега предлагаме безплатна замяна в рамките на гаранционния период, което прави ремонтите ненужни. Моля, ползвайте тази актуализирана версия за всички свързани въпроси.

Контакти